10 років з Game Boy Advance SP - Епічна історія GBA в Україні

The Skies - постапокаліптична FPS MMORPG з українським корінням

Ще вчора ми говорили про простенький пазл про котика від українського розробника Eforb - Let the Cat In, а вже сьогодні настав час заглибитись у брутальний світ постапокаліпсису - The Skies. Постапокаліпсис по-українськи, який він?

The Skies - перше враження про гру

В першу чергу новому гравцю слід створити персонажа. Меню створення героя та кастомізації просте, але виділити свого героя серед інших можна. На вибір пропонується декілька видів голови, очей, бороди, зачісок та солідна кількість татуювань на різні частини тіла. Не слід забувати, що це рання альфа.

Я ніколи не засиджуюсь в подібних місцях довго. Вважаю, що у онлайн грі набагато важливішими є геймплей, світ та історія. Але Ви маєте право зі мною не погодитись.

Меню створення героя в грі
Усе доволі просто, але чи потрібно в онлайн грі більше?
Тепер персонаж має унікальну зовнішність та ім'я. Гравець готовий підкорювати світ, але після завантаження ігрового світу слід розібратись із ще одним важливим аспектом гри - прокачкою. The Skies не просто так має приставку RPG. Дерево розвитку персонажа обширне і має шість гілок:
  • Сила
  • Спритність
  • Витривалість
  • Інтелект
  • Технологія
  • Вдача.
Вікно прокачки героя The Skies

Вкачування балів у кожну із гілок змінює по три характеристики. Так, показник спритності впливає на ухиляння, швидкість ходьби та швидкість бігу. Лише показник інтелекту впливає всього на два показники, але і вони дуже важливі. Мова йде про кількість балів, які отримує герой за досягнення нового рівня та самонавчання. Але і це не все.

Окремо надаються бали, які можна використати на збільшення більш точних характеристик:

  • Рукопашний бій
  • Легка броня
  • Риторика
  • Наука
  • Важка броня
  • Медицина
  • Торгівля та багато інших.
Перерахована вище кількість характеристик доводить, що простір для розвитку персонажа величезний. За бажання можна зробити непробивного танка або спритного злодія. Усе обмежується лише фантазією гравця.

Геймплей та перші квести The Skies
Не забуваймо, що можна грати і в режимі від першої особи

Геймлей та перші квести

Ігровий процес починається у будинку дядька та тітки головного протагоніста. Після декількох діалогів дізнаємось, що давно не було звісток про нашого брата і було б добре, щоб хтось відправився на його пошуки. Тітка Вівієн люб'язно ділиться інформацією про останнє місце перебування брата. Так ми вибираємось із початкової локації і направляємось у поселення під назвою Кімарі.

Дорогою до Кімарі стає зрозуміло, що попередньо пройдені квести - це типові завдання "принеси-подай". Ми знищуємо ворогів десятками, збираємо сировину для крафту, крафтимо і знову усе з початку. Радує лише наявність самого крафту та кількість речей, які можна створити.

Ігрові діалоги

На перших годинах гри питання виникають лише до ігрових діалогів. Кожен NPC має певну історію, яку хочеться почути, щоб більше дізнатись про світ гри, але репліки персонажа зводяться до банальних  звуків та вигуків, як представлено на скриншоті. Це просто смішно.

Таким чином розробники натякають, що слід прокачати красномовство? Можливо, це лише співпадіння і я лише придираюсь, але далі таких реплік менше і все ж з кожної розмови із ігровими персонажами вдається дізнатись щось нове та цікаве про цей світ.

Ніч у грі

Світ гри The Skies

Події відбуваються у світі після катастрофи планетарного масштабу. Сонце перестало бути другом людства. Магнітні бурі набули такої сили, що вивели з ладу речі, без яких життя складно уявити. Від ліній електропередач до супутників - усе мертве. Життя на землі припинилось.

Щасливчики знайшли прихисток у бункерах, але кількість місць суворо обмежена. Хтось пробував сховатись у каналізаційній мережі. Вони вижили, але людьми їх вже не назвеш. 

Довгий час світ був занурений у темряву, як приховувала за собою лише хаос. 150 років залишки людства ховались, але настав час заново відкрити світ, який колись називався домом. Нові міста будують на руїнах старих. Починається нова ера, але людство не засвоїло урок.

Трейлер гри The Skies
Картинка у трейлері та на практиці доволі поміто відрізняється
В якості заключення слід згадати про декілька речей, без яких оцінювати гру не має сенсу. Проект далекий від завершення і все ще перебуває на стадії ранньої альфи. Із цього випливає, що наявна велика кількість проблем, які потребують доопрацювання.

The Skies - це проект, який в данний момент ще далеко не ідеальний. Але і залишати без уваги його не можна. Розробники створили проект, який вже зараз можна назвати повноцінним ігровим світом із своїми героями та поганцями, історією та подіями.

Будь-хто може знайти десяток проблем у грі, але я відповім, що ми бачили і гірше. Мене приємно здивував той факт, що останнє оновлення було аж у 2016 році, а у грі і зараз можна зустріти солідну кількість гравців.

Я продовжу закривати очі на проблеми і з позитивом все ж заходитиму у світ The Skies. Впевнений, розробники ще мають чим здивувати мене, як гравця. Надіюсь, робота над грою буде відновлена, бо зроблено вже багато, а потенціал величезний.

Коментарі