- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Кожен із нас впевнений у своїй святості, але час від часу все ж заходить туди. Мова йде про торрент і потрапляє в такі місця після запиту із словами - скачати торрент. Ця комбінація слів губить сотні проектів, які не отримують адекватної відповіді від гравців у вигляді купівлі ліцензійних продуктів. Розробники вкладають у свої проекти величезні гроші і не в змозі окупити їх, бо більшість гравців просто зпіратили гру.
Чому? Особисто я саме так познайомився з грою. Сталось це десь в 2014, коли проект з'явився в Steam Pre-release Alpha. Роком раніше канадська команда розробників із Hinterland зуміла зацікавити гравців і зібрати більше 250 тисяч канадських доларів від 6,966 покровителів на Kickstarter. А далі був холод, голод та виживання...
Перші декілька разів я помирав майже миттєво. Хрускіт снігу під ногами, затяжні пориви вітру, завивання вовків, брязкання віконного скла у будинку, потріскування вогнища заворожують і змушують кров у венах холоднішати. Ти починаєш відчувати цей світ.
Наступні рази я збирав припаси по будинках, ламав меблі, щоб отримати дрова і топив сніг, щоб втамувати спрагу. Але цього було замало.
Цей світ із самого початку дає зрозуміти, що легко не буде. Він суворий, холодний та неприступний. Хочеш вижити? Потрібно вчитись. А повчитись тут є чому. Механіка виживання The Long Dark до банального проста, але приховує в собі тони нюансів.
Для того щоб вижити, Will Mackenzie (далі просто Вілл) повинен їсти, пити, спати та час від часу грітись, щоб не отримати переохоложення та не замерзнути. Їжа псується і вздуті консерви та зіпсовані батончики краще не їсти - ризик отримати отруєння. Те ж стосується і м'яса та сирої їжї. Калорії витрачаються не лише під час ходьби, а й під час сну та будь-якої роботи.
Теплий одяг важкий, він рветься, зношується, намокає та замерзає. Зіпсовані речі не варто викидати. Краще переробити на тканини і залатати дірки в куртці чи штанах, які мають кращі характеристики. Але усі приготування підуть коту під хвіст, коли на вулиці завірюха, яка в мить знищить запас тепла Вілла. Можливо, краще взагалі перечекати?
Геймплей The Long Dark наводить на думки, які зазвичай не приходять у звичайному житті. Одяг може більше гріти або краще захищати від вітру. Який із них краще вдягнути зверху? Для звичайної прогулянки вистачить запасу сил, які дає батончик, крекери чи звичайна кип'ячена вода, а під час вилазки за припасами не обійтись без м'яса, яке дасть багато калорій, хоча й доволі важке. Чашка кави допоможе довше не спати, а газована вода крім втамування спраги ще й додає трошки калорій.
Це лише частинка із геймплейних механік, які присутні в релізній версії гри. Хочеться більшого? Потрібно вчитись виживати. Проходження гри - це не весела прогулянка.
Вілл отримує поранення, але виживає. Астрід зникла. Як Вона і куди попрямувала? Де її шукати? Що в кейсі, який вона так сильно оберігає? Герой повинен вижити, знати подругу та зрозуміти, що сталось із його літаком та світом в цілому.
Альфа версія мала лише режим гри на виживання і сотні героїв оселились на просторах Мілтона та Загадкового озера. Але з часом більше за сюжет героїв цікавив світ гри. Чому будинки саме там, де вони стоять. Чому одна частина їх вже знищена, а в іншій крім запасів продуктів присутні сліди справжніх власників? Куди зникли їх жителі?
Розробники розуміли, що для повноцінного світу не вистачить лише виживання і цей світ отримав свою передісторію. Це альтернативна історія сучасної Канади.
Настала банківська криза, що зруйнувала економіку. Гроші втратили цінність і стали цінуватись більше в якості матеріалу для розпалювання вогнища, ніж платіжний засіб. Америка виявилась більш готовою до такого виклику і вистояла. Тепер вона розпоряджаться усіми територіями величезного материка та його природними ресурсами. Більшість населення вирушила на пошуки кращого місця для життя.
Події The Long Dark відбуваються після глобальної катастрофи, яка залишила слід у кожному куточку планети. Щось дивне сталось із електрикою в момент, коли Вілл був ще в небі. Це спричинило падіння літака і в цей момент починається геймплей.
Гравець повинен збирати припаси, щоб вижити і допомогти поодиноким NPC, що вже не в змозі забезпечити себе самі. Вони і направлятимуть героя на шляху до лікаря Астрід.
The Long Dark побачила у світ, коли популярність жанру ігор про виживання пішла на спад, але команда із Hinterland зуміла знайти баланс між виживанням та фантазією. Більшість, якщо не усі, геймплейних механік прості та логічні. Це дозволяє гравцю легко поставити себе на місце героя. Сетінг близький нам. Події відбуваються у 20хх роках.
Постановка сюжетних сцен на достойному рівні. У відносинах Вілла та Астрід відчувається певна натягнутість. Можна зрозуміти, що нам відомо не усе і ця інтрига не дозволяє заспокоїтись до самого кінця сюжету.
У підсумку зауважу, що The Long Dark розробляли справжні професіонали і це відчувається. Хто ж краще зможе передати дух дикої Канади, як не самі ж канадці? Раніше я назвав гру синонімом слова атмосфера і думку свою не змінив.
В технічному плані я не зустрів жодних проблем. Керування комфортне, робота з інвентарем інтуїтивно зрозуміла і це робить поріг входження ще нижчим. Але це не значить, що гра проста. Ні, гра хардкорна, але так, як це і задумано.
Більше за мене про гру можуть розказати сотні летсплеїв, оглядів та тисячі награних годин самих гравців. Вже існують чіти та моди The Long Dark, що ще раз підтверджує, що проект люблять і він знайшов свого фаната.
Я почав грати ще у версію, яка не мала карти і її я малював руками на листочку. Кажуть, сюжет має недоліки. Релізна версія включає режим сюжету, виживання та випробувань. Гравець має вибір, кожен знайде те, що йому ближче.
Довга темрява, торрент та виживання
Але бувають виключення. Частина свідомих гравців використовує ігри з торрента, як демо-версії і після декількох годин гри все ж купує проект в магазині. Можливо, на знижках, але купує. Щось мені підказує, приблизно так і було з The Long Dark.Чому? Особисто я саме так познайомився з грою. Сталось це десь в 2014, коли проект з'явився в Steam Pre-release Alpha. Роком раніше канадська команда розробників із Hinterland зуміла зацікавити гравців і зібрати більше 250 тисяч канадських доларів від 6,966 покровителів на Kickstarter. А далі був холод, голод та виживання...
Перші декілька разів я помирав майже миттєво. Хрускіт снігу під ногами, затяжні пориви вітру, завивання вовків, брязкання віконного скла у будинку, потріскування вогнища заворожують і змушують кров у венах холоднішати. Ти починаєш відчувати цей світ.
Наступні рази я збирав припаси по будинках, ламав меблі, щоб отримати дрова і топив сніг, щоб втамувати спрагу. Але цього було замало.
Цей світ із самого початку дає зрозуміти, що легко не буде. Він суворий, холодний та неприступний. Хочеш вижити? Потрібно вчитись. А повчитись тут є чому. Механіка виживання The Long Dark до банального проста, але приховує в собі тони нюансів.
Такі круті постери вже можна придбати для себе. Круто ж! |
Теплий одяг важкий, він рветься, зношується, намокає та замерзає. Зіпсовані речі не варто викидати. Краще переробити на тканини і залатати дірки в куртці чи штанах, які мають кращі характеристики. Але усі приготування підуть коту під хвіст, коли на вулиці завірюха, яка в мить знищить запас тепла Вілла. Можливо, краще взагалі перечекати?
Геймплей The Long Dark наводить на думки, які зазвичай не приходять у звичайному житті. Одяг може більше гріти або краще захищати від вітру. Який із них краще вдягнути зверху? Для звичайної прогулянки вистачить запасу сил, які дає батончик, крекери чи звичайна кип'ячена вода, а під час вилазки за припасами не обійтись без м'яса, яке дасть багато калорій, хоча й доволі важке. Чашка кави допоможе довше не спати, а газована вода крім втамування спраги ще й додає трошки калорій.
Це лише частинка із геймплейних механік, які присутні в релізній версії гри. Хочеться більшого? Потрібно вчитись виживати. Проходження гри - це не весела прогулянка.
Українська локалізація хоч і часткова, але це краще, ніж нічого. |
Сюжет The Long Dark
Зав'язка сюжету проста: лікар Астрід спішить на допомогу пацієнту, але потребує допомоги, щоб дістатись до нього. Знайомий пілот відмовляється вилітати в погану погоду, але вона знає, як його вмовити. Вони ж не просто знайомі... Спільне минуле змушує Вілла піти на ризик і допомогти лікарю. Але ризик цей не виправданий. Літак падає.Вілл отримує поранення, але виживає. Астрід зникла. Як Вона і куди попрямувала? Де її шукати? Що в кейсі, який вона так сильно оберігає? Герой повинен вижити, знати подругу та зрозуміти, що сталось із його літаком та світом в цілому.
Графіка не ультра, але не вона тут головна, повірте |
Розробники розуміли, що для повноцінного світу не вистачить лише виживання і цей світ отримав свою передісторію. Це альтернативна історія сучасної Канади.
Настала банківська криза, що зруйнувала економіку. Гроші втратили цінність і стали цінуватись більше в якості матеріалу для розпалювання вогнища, ніж платіжний засіб. Америка виявилась більш готовою до такого виклику і вистояла. Тепер вона розпоряджаться усіми територіями величезного материка та його природними ресурсами. Більшість населення вирушила на пошуки кращого місця для життя.
Не один Вілл кинув виклик долі. Не усі пройшли випробування |
Гравець повинен збирати припаси, щоб вижити і допомогти поодиноким NPC, що вже не в змозі забезпечити себе самі. Вони і направлятимуть героя на шляху до лікаря Астрід.
The Long Dark побачила у світ, коли популярність жанру ігор про виживання пішла на спад, але команда із Hinterland зуміла знайти баланс між виживанням та фантазією. Більшість, якщо не усі, геймплейних механік прості та логічні. Це дозволяє гравцю легко поставити себе на місце героя. Сетінг близький нам. Події відбуваються у 20хх роках.
Постановка сюжетних сцен на достойному рівні. У відносинах Вілла та Астрід відчувається певна натягнутість. Можна зрозуміти, що нам відомо не усе і ця інтрига не дозволяє заспокоїтись до самого кінця сюжету.
У підсумку зауважу, що The Long Dark розробляли справжні професіонали і це відчувається. Хто ж краще зможе передати дух дикої Канади, як не самі ж канадці? Раніше я назвав гру синонімом слова атмосфера і думку свою не змінив.
В технічному плані я не зустрів жодних проблем. Керування комфортне, робота з інвентарем інтуїтивно зрозуміла і це робить поріг входження ще нижчим. Але це не значить, що гра проста. Ні, гра хардкорна, але так, як це і задумано.
The Long Dark - це синонім слова атмосфера у відеоіграх
Більше за мене про гру можуть розказати сотні летсплеїв, оглядів та тисячі награних годин самих гравців. Вже існують чіти та моди The Long Dark, що ще раз підтверджує, що проект люблять і він знайшов свого фаната.
Я почав грати ще у версію, яка не мала карти і її я малював руками на листочку. Кажуть, сюжет має недоліки. Релізна версія включає режим сюжету, виживання та випробувань. Гравець має вибір, кожен знайде те, що йому ближче.
Українська мова в The Long Dark
Окремої уваги заслуговує робота ентузіастів, які ще з 2016 року перекладають гру на українську. Робота не проста, потребує багато уваги, але я особисто дякую їм за той шлях, який вже пройдений. Безмежно приємно грати в чудову гру рідною українською мовою. Дякую, One Franc!Коментарі
Дякуємо за позитивний відгук про гру та нашу спілку) One Franc
ВідповістиВидалитиДякую Вам за працю)
Видалити