10 років з Game Boy Advance SP - Епічна історія GBA в Україні

Українці витратили на відеоігри майже $180 мільйонів у 2018. Де локалізації?

Привіт, читачам😊. Днями натрапив на цікаве дослідження, в якому йдеться про те, що українці витратили на відеоігри майже $180 мільйонів у 2018 році. І я задумався. Якщо з наших кишень розробники зуміли отримати такі суми, то чому ми досі не граємо у ігри рідною мовою?

Скільки грошей українці витрачають на відеоігри

Дослідники компанії NewZoo проведи дослідження та склали топ 100 країн за сумами, які їх жителі витрачають на відеоігри. Україна посіла 46 місце, обійшовши такі країни, як:

  • Греція
  • Чехія
  • Угорщина
  • Білорусь
  • Латвія
  • Естонія тощо.

Чому ми досі не граємо у відеоігри українською? Я буду радий, коли нові ігрові хіти виходитимуть рідною мовою, але, як на мене, культура відеоігор в Україні ще надто молода, щоб робити локалізації з запуску проекту.

Розробникам та видавцям  потрібні чіткі цифри по іншим проектам, щоб знати, яка кількість гравців і якою мовою купує їх продукт. Якщо проект випустити лише українською, то цьому буду радий я, декілька моїх знайомих та читачі мого блогу, але цього дуже мало.

Поставте себе на місце розробника. Ви б пішли на такий ризик? Я впевнений, що ні. От і приходиться нам, гравцям, грати іноземними мовами і, в кращому випадку, радіти фанатським перекладам, як це відбувається із The Long Dark.

Пошук за мовою у стім: Українська мова

Але не варто cумувати. Вже сьогодні у магазині Steam присутні аж 63 сторінки із іграми, які мають повну або часткову локалізацію українською мовою. Це інтерфейс, озвучення або субтитри. Наприклад, Metro 2033 Redux повністю український!

Цей позитивний факт говорить про те, що у нашої країни потенціал величезний і ми дочекаємось того моменту, коли нові продукти будуть випускатись рідно мовою на рівні з іншими!

Звичайно, не варто просто сидіти і чекати. Я із свого боку купую ігри, які перекладені українською мовою, пишу про них контент та ділюсь ним із Вами, читачами, які теж можуть зробити свій маленький вклад у розвиток індустрії.

Коментарі